Dla kancelarii komorniczych
Aplikacja Automatycznej Dekretacji Dokumentów
Koniec z ręcznym dołączaniem skanów pism do historii spraw
Poznaj ten produktZautomatyzuj obsługę otrzymywanej dokumentacji
Dzięki automatycznie rozpoznanym informacjom w opisie skanu, pisma zostają przypisane do historii właściwych spraw egzekucyjnych w systemie Kancelaria Komornika lub Komornik SQL, a powiązane z nimi czynności będą odpowiednio oznaczone.
Skuteczna automatyzacja
Automatyczne odczytywanie dokumentów
Technologia Automatycznej Dekretacji Dokumentów odpowiada za elektroniczne przekształcenie tekstu znajdującego się w zeskanowanych plikach graficznych na zapis, który może być następnie przetwarzany przy użyciu zaawansowanych technologicznie algorytmów systemów komorniczych.
Samodzielne definiowanie zasad
ADD pozwala na samodzielną konfigurację zasad, które zostaną zastosowane do przyporządkowywania odczytanych treści – definiując reguły wyszukiwania, użytkownik dostosuje działanie aplikacji do specyficznych potrzeb swojej kancelarii komorniczej.
Przypisywanie danych do sprawy
Dzięki ADD odczytane z dokumentów informacje o sprawach są przypisywane – za pomocą predefiniowanych i utworzonych przez użytkownika reguł odczytywania treści – do odpowiednich spraw w systemie Komornik SQL lub Kancelaria Komornika.
Moduł ADD+
Zwiększ potencjał aplikacji Automatyczna Dekretacja Dokumentów i przyspiesz pracę swojej kancelarii dzięki szeregowi predefiniowanych zmiennych wyszukiwania i reguł. Automatycznie przenoś do swojej aplikacji komorniczej informacje zawarte również w pismach z wieloma sygnaturami spraw. Moduł Automatyczna Dekretacja Dokumentów+ to jeszcze skuteczniejsze przenoszenie informacji z pism do aplikacji komorniczych, bez konieczności ich ręcznego wprowadzania.
Automatyczne odczytywanie dokumentów
Technologia Automatycznej Dekretacji Dokumentów odpowiada za elektroniczne przekształcenie tekstu znajdującego się w zeskanowanych plikach graficznych na zapis, który może być następnie przetwarzany przy użyciu zaawansowanych technologicznie algorytmów systemów komorniczych.
Samodzielne definiowanie zasad
ADD pozwala na samodzielną konfigurację zasad, które zostaną zastosowane do przyporządkowywania odczytanych treści – definiując reguły wyszukiwania, użytkownik dostosuje działanie aplikacji do specyficznych potrzeb swojej kancelarii komorniczej.
Przypisywanie danych do sprawy
Dzięki ADD odczytane z dokumentów informacje o sprawach są przypisywane – za pomocą predefiniowanych i utworzonych przez użytkownika reguł odczytywania treści – do odpowiednich spraw w systemie Komornik SQL lub Kancelaria Komornika.
Moduł ADD+
Zwiększ potencjał aplikacji Automatyczna Dekretacja Dokumentów i przyspiesz pracę swojej kancelarii dzięki szeregowi predefiniowanych zmiennych wyszukiwania i reguł. Automatycznie przenoś do swojej aplikacji komorniczej informacje zawarte również w pismach z wieloma sygnaturami spraw. Moduł Automatyczna Dekretacja Dokumentów+ to jeszcze skuteczniejsze przenoszenie informacji z pism do aplikacji komorniczych, bez konieczności ich ręcznego wprowadzania.
Automatyczna Dekretacja Dokumentów w liczbach
- 456
- ok. 42
- 1¼
Jak działa aplikacja Automatyczna Dekretacja Dokumentów?
Otwórz pocztę i wybierz pisma
Otwórz listy i zobacz, które pisma muszą zostać załączone do spraw.
Podziel pisma na rodzaje
Skanuj razem tylko pisma tego samego rodzaju, np. odpowiedzi z ZUS albo informacje z US.
Włącz skanowanie
Wybierz rodzaj pisma, które jest skanowane. Dzięki temu program będzie mógł odczytać zawarte w tym piśmie informacje inne niż sama sygnatura.
Zatwierdź przypisanie pism
Aplikacja ADD wyświetli listę informacji, które udało się oczytać z pisma.
Gotowe!
Skanowane pismo zostało załączone do historii odpowiedniej sprawy.
Dlaczego warto wybrać aplikację ADD?
Automatyzacja obsługi pism
Elektroniczne przetwarzanie treści zawartych w pismach i zapisywanie ich bezpośrednio w aplikacji komorniczej to krok w kierunku szybszej obsługi spraw i szerszej automatyzacji postępowań egzekucyjnych.
Pełna kontrola nad dekretacją
Dane spraw uzupełniane za pomocą ADD pozostają pod pełną kontrolą pracownika kancelarii komorniczej. To pracownik definiuje rodzaj dokumentu, jaki zostanie zeskanowany, oraz każdorazowo ocenia prawidłowość odczytu informacji i ich przypisania do sprawy. Sprawdzenie jest dokonywane zbiorczo i zajmuje niewiele czasu.
Wzrost skuteczności
ADD pozwala na zwiększenie skuteczności obsługi korespondencji przychodzącej oraz dokumentów otrzymywanych w formie wydruku. W połączeniu z modułem EPO, automatyzującym współpracę z operatorami pocztowymi, ADD umożliwia pełną informatyzację istotnego obszaru działania kancelarii, jakim jest obsługa pocztowa.
Łatwe zastosowanie
Korzystanie z aplikacji Automatyczna Dekretacja Dokumentów nie wymaga dodatkowych szkoleń ani doświadczenia w użyciu zaawansowanych technologii przetwarzania dokumentów. Aplikacja płynnie współpracuje ze stosowaną w Twojej kancelarii komorniczej wersją oprogramowania dla komorników i może zostać połączona z większością skanerów
Automatyzacja obsługi pism
Elektroniczne przetwarzanie treści zawartych w pismach i zapisywanie ich bezpośrednio w aplikacji komorniczej to krok w kierunku szybszej obsługi spraw i szerszej automatyzacji postępowań egzekucyjnych.
Pełna kontrola nad dekretacją
Dane spraw uzupełniane za pomocą ADD pozostają pod pełną kontrolą pracownika kancelarii komorniczej. To pracownik definiuje rodzaj dokumentu, jaki zostanie zeskanowany, oraz każdorazowo ocenia prawidłowość odczytu informacji i ich przypisania do sprawy. Sprawdzenie jest dokonywane zbiorczo i zajmuje niewiele czasu.
Wzrost skuteczności
ADD pozwala na zwiększenie skuteczności obsługi korespondencji przychodzącej oraz dokumentów otrzymywanych w formie wydruku. W połączeniu z modułem EPO, automatyzującym współpracę z operatorami pocztowymi, ADD umożliwia pełną informatyzację istotnego obszaru działania kancelarii, jakim jest obsługa pocztowa.
Łatwe zastosowanie
Korzystanie z aplikacji Automatyczna Dekretacja Dokumentów nie wymaga dodatkowych szkoleń ani doświadczenia w użyciu zaawansowanych technologii przetwarzania dokumentów. Aplikacja płynnie współpracuje ze stosowaną w Twojej kancelarii komorniczej wersją oprogramowania dla komorników i może zostać połączona z większością skanerów
Interesujesz się tym produktem?
Zamów aplikację ADD i oszczędzaj 65 godzin pracy rocznie.
Przejdź do formularza zamówieńLiczby odzwierciedlają naszą rolę w zarządzaniu i sprawnej obsłudze procesów sądowych
Nasze rozwiązania są nieodłączną częścią codziennej pracy osób związanych z wymiarem sprawiedliwości w Polsce. Ta świadomość stanowi źródło motywacji do ciągłego doskonalenia naszych produktów
100%
kancelarii komorniczych
pracuje na naszym oprogramowaniu
16 000
użytkowników
naszych aplikacji
od 25 lat
tworzymy nowe technologie
ułatwiające codzienną pracę kancelariom komorniczym
certyfikat ISO 27001
to potwierdzenie bezpieczeństwa danych
w naszej organizacji
Tworzymy skuteczne rozwiązania pomagające w codziennej pracy
Udowadniamy, że prawo i nowe rozwiązania technologiczne idą w parze.
od 25 lat
tworzymy nowe technologie
ułatwiające codzienną pracę kancelariom komorniczym
certyfikat ISO 27001
to potwierdzenie bezpieczeństwa danych
w naszej organizacji
100%
kancelarii komorniczych
pracuje na naszym oprogramowaniu
16 000
użytkowników
naszych aplikacji
Tworzymy skuteczne rozwiązania pomagające w codziennej pracy
Udowadniamy, że prawo i nowe rozwiązania technologiczne idą w parze.