Przejdź do treści

Currenda

Program partnerski dla informatyków

Aplikuj

Czym jest Program partnerski Currendy?

Jesteś informatykiem specjalizującym się w obsłudze kancelarii komorniczych i chcesz się rozwijać?

Nasz program daje Ci narzędzia i wsparcie, aby to zrobić. Podniesiesz swoje kompetencje i otrzymasz dostęp do specjalistycznej wiedzy o naszych rozwiązaniach, potwierdzony certyfikatem. Dołącz do nas i zobacz, co możemy razem osiągnąć.

bgCircle

Dlaczego warto być naszym partnerem?

Możesz zyskać nowe możliwości dzięki partnerstwu z Currendą. Poznaj kluczowe powody, dla których warto nawiązać z nami współpracę

Wiedza ekspercka

Jako partner firmy Currenda otrzymujesz dostęp do najnowszej wiedzy i szkoleń dotyczących naszych rozwiązań dla kancelarii komorniczych

Certyfikacja i wzrost kompetencji

Nasze specjalistyczne szkolenia i program certyfikacyjny nie tylko podniosą poziom Twojej wiedzy, ale też formalnie go potwierdzą w sektorze obsługi kancelarii komorniczych

Wsparcie techniczne

Oferujemy dedykowane wsparcie techniczne, umożliwiające efektywne zarządzanie naszymi rozwiązaniami

Więcej klientów

Dzięki certyfikacji od firmy Currenda, możesz rozszerzyć swoją ofertę i powiększyć liczbę klientów. Zyskujesz potwierdzenie umiejętności i budujesz zaufanie na rynku

Przepływ informacji

Otrzymujesz bezpośredni dostęp do najnowszych aktualizacji i wymagań technicznych poprzez dedykowany kanał informacyjny. Jednocześnie słuchamy Twoich sugestii, które pomagają nam doskonalić nasze rozwiązania

Wiedza ekspercka

Jako partner firmy Currenda otrzymujesz dostęp do najnowszej wiedzy i szkoleń dotyczących naszych rozwiązań dla kancelarii komorniczych

Certyfikacja i wzrost kompetencji

Nasze specjalistyczne szkolenia i program certyfikacyjny nie tylko podniosą poziom Twojej wiedzy, ale też formalnie go potwierdzą w sektorze obsługi kancelarii komorniczych

Wsparcie techniczne

Oferujemy dedykowane wsparcie techniczne, umożliwiające efektywne zarządzanie naszymi rozwiązaniami

Więcej klientów

Dzięki certyfikacji od firmy Currenda, możesz rozszerzyć swoją ofertę i powiększyć liczbę klientów. Zyskujesz potwierdzenie umiejętności i budujesz zaufanie na rynku

Przepływ informacji

Otrzymujesz bezpośredni dostęp do najnowszych aktualizacji i wymagań technicznych poprzez dedykowany kanał informacyjny. Jednocześnie słuchamy Twoich sugestii, które pomagają nam doskonalić nasze rozwiązania

bgCircle

Korzyści z partnerstwa

Certyfikat imienny

Otrzymasz certyfikat imienny, który potwierdzi Twoje kompetencje i akredytację w programie.

Logotyp Currendy

Możesz zamieścić logotyp Currendy na swojej stronie internetowej. To znak, że działamy razem i dostarczamy wspólnie usługi najwyżej jakości.

Twoja marka na naszej stronie

Twój logotyp znajdzie się również na naszej stronie w sekcji dedykowanej certyfikowanym partnerom, świadcząc o naszej współpracy.

Wzajemna współpraca w rozwoju produktów

Weźmiesz aktywny udział w rozwijaniu naszych produktów i usług dedykowanych dla kancelarii komorniczych.

Dedykowany kanał komunikacji

Będziesz na bieżąco! Dzięki dostępowi do konta na platformie Moja Currenda otrzymasz najważniejsze informacje dotyczące oferty produktowej, kluczowych zmian oraz praktyczne wskazówki.

Wsparcie Help Desku Currendy

Gwarantujemy wygodne warunki kontaktu z naszym Help Deskiem, umożliwiając również zgłaszanie problemów w imieniu obsługiwanych kancelarii.

Szkolenia produktowe i techniczne

Stawiamy na Twoją edukację! Zyskaj dostęp do naszych specjalistycznych szkoleń, dzięki którym będziesz mógł doskonalić swoje umiejętności.

Certyfikat imienny

Otrzymasz certyfikat imienny, który potwierdzi Twoje kompetencje i akredytację w programie.

Logotyp Currendy

Możesz zamieścić logotyp Currendy na swojej stronie internetowej. To znak, że działamy razem i dostarczamy wspólnie usługi najwyżej jakości.

Twoja marka na naszej stronie

Twój logotyp znajdzie się również na naszej stronie w sekcji dedykowanej certyfikowanym partnerom, świadcząc o naszej współpracy.

Wzajemna współpraca w rozwoju produktów

Weźmiesz aktywny udział w rozwijaniu naszych produktów i usług dedykowanych dla kancelarii komorniczych.

Dedykowany kanał komunikacji

Będziesz na bieżąco! Dzięki dostępowi do konta na platformie Moja Currenda otrzymasz najważniejsze informacje dotyczące oferty produktowej, kluczowych zmian oraz praktyczne wskazówki.

Wsparcie Help Desku Currendy

Gwarantujemy wygodne warunki kontaktu z naszym Help Deskiem, umożliwiając również zgłaszanie problemów w imieniu obsługiwanych kancelarii.

Szkolenia produktowe i techniczne

Stawiamy na Twoją edukację! Zyskaj dostęp do naszych specjalistycznych szkoleń, dzięki którym będziesz mógł doskonalić swoje umiejętności.

bgCircle

Jak przystąpić do programu?

Krok 1
Wypełnij formularz

Kliknij na „APLIKUJ” i uzupełnij formularz zgłoszeniowy, zatwierdzając przy tym regulamin.

Krok 2
Czekaj na weryfikację i ustal termin egzaminu

Oczekuj na kontakt od naszych konsultantów. Wskaż preferowany termin egzaminu certyfikującego. W tym kroku aktywujemy Twoje konto na platformie Moja Currenda, za pomocą którego będziesz otrzymywać informacje dotyczące m.in. egzaminu.

Krok 3
Przygotuj się do egzaminu

Zapewniamy Ci dostęp do specjalistycznych materiałów oraz aktualnego syllabusa, które są kluczowe dla przygotowania się do egzaminu.

Krok 4
Zdobądź certyfikację

Przystąp do egzaminu w ustalonym terminie. Po jego pomyślnym zdaniu, zyskasz status certyfikowanego partnera. Otrzymasz również pełny dostęp do platformy Moja Currenda, rozszerzone wsparcie naszego Help Desku, a także możliwość wzajemnego korzystania z logotypów. Dodatkowo, wyślemy Ci certyfikat potwierdzający zdanie egzaminu.

Aplikuj
Krok 1
Wypełnij formularz

Kliknij na „APLIKUJ” i uzupełnij formularz zgłoszeniowy, zatwierdzając przy tym regulamin.

Krok 2
Czekaj na weryfikację i ustal termin egzaminu

Oczekuj na kontakt od naszych konsultantów. Wskaż preferowany termin egzaminu certyfikującego. W tym kroku aktywujemy Twoje konto na platformie Moja Currenda, za pomocą którego będziesz otrzymywać informacje dotyczące m.in. egzaminu.

Krok 3
Przygotuj się do egzaminu

Zapewniamy Ci dostęp do specjalistycznych materiałów oraz aktualnego syllabusa, które są kluczowe dla przygotowania się do egzaminu.

Krok 4
Zdobądź certyfikację

Przystąp do egzaminu w ustalonym terminie. Po jego pomyślnym zdaniu, zyskasz status certyfikowanego partnera. Otrzymasz również pełny dostęp do platformy Moja Currenda, rozszerzone wsparcie naszego Help Desku, a także możliwość wzajemnego korzystania z logotypów. Dodatkowo, wyślemy Ci certyfikat potwierdzający zdanie egzaminu.

Aplikuj
Zapraszamy do kontaktu

Skontaktuj się nami i dowiedz się więcej o Programie partnerskim

Poznaj pierwszych certyfikowanych partnerów w Programie Partnerskim Currendy!

Z ogromną przyjemnością ogłaszamy, że pierwsza grupa specjalistów IT z sukcesem przeszła proces certyfikacji w ramach Programu Partnerskiego Currendy, dedykowanego dla obsługi informatycznej kancelarii komorniczych.

Lista osób, które osiągnęły pozytywny wynik na egzaminie z Komornik SQL (KSQL) oraz Kancelaria Komornika (KK) i tym samym zdobyły tytuł Certyfikowanego Partnera Currendy:

Tomasz Farbicki
Tomasz Farbicki

Certyfikat Komornik SQL (KSQL)
Certyfikat Kancelaria Komornika (KK)

Tomasz Koryzma
Tomasz Koryzma

Certyfikat Komornik SQL (KSQL)
Certyfikat Kancelaria Komornika (KK)

Lesław Zbroja
Lesław Zbroja

Certyfikat Komornik SQL (KSQL)

Piotr Osiński
Piotr Osiński

Certyfikat Komornik SQL (KSQL)

Osiągnięcie pozytywnego wyniku na egzaminie świadczy o specjalistycznej wiedzy w obszarze systemu Komornik SQL oraz Kanelaria Komornika, dedykowanego dla sektora kancelarii komorniczych. Certyfikat potwierdza kompetencje naszych partnerów i jest ważny przez okres 1 roku od daty wydania, co podkreśla aktualność i wartość posiadanej wiedzy.

Gratulujemy naszym nowym Certyfikowanym Partnerom i cieszymy się na dalszą współpracę w dostarczaniu rozwiązań najwyższej jakości dla kancelarii komorniczych.

 

 

 


Najczęściej zadawane pytania

Dowiedz się więcej o programie partnerskim dla informatyków

Zwiń
Rozwiń

Kto może dołączyć do Programu Partnerskiego Currendy?

Zwiń
Rozwiń

Program Partnerski Currendy jest przeznaczony dla osób fizycznych. Każdy informatyk obsługujący kancelarie komornicze może przystąpić do programu.

Czy muszę akceptować regulamin?

Zwiń
Rozwiń

Tak, akceptacja regulaminu jest konieczna i stanowi integralną część procesu zgłoszeniowego do programu partnerskiego.

Kiedy otrzymam status partnera?

Zwiń
Rozwiń

Status partnera jest przyznawany po pomyślnym zdaniu egzaminu certyfikującego. Po złożeniu aplikacji do programu, kandydat uzyskuje dostęp do materiałów szkoleniowych i innych zasobów, takich jak platforma Moja Currenda, które pomogą mu przygotować się do egzaminu.

Czy rejestracja w programie jest płatna?

Zwiń
Rozwiń

Nie, uczestnictwo w Programie Partnerskim Currendy jest całkowicie bezpłatne, zarówno w fazie rejestracji, jak i podczas procesu certyfikacji.

Czego dotyczy egzamin certyfikujący?

Zwiń
Rozwiń

Egzamin certyfikujący koncentruje się na specjalistycznych produktach i rozwiązaniach dedykowanych dla rynku komorniczego. W zakresie oprogramowania głównego, kandydat ma do wyboru:
Kancelaria Komornika, w tym: Moja Currenda, e-Komornik, CPU, silnik bazodanowy PostgreSQL, Moduł Integracji EPU, Moduł Integracji ePUAP oraz system operacyjny Linux
Komornik SQL, w tym: Moja Currenda, e-Komornik, CPU, silnik bazodanowy PostgreSQL, Moduł Integracji EPU, Moduł Integracji ePUAP oraz system operacyjny Linux
Dodatkowo, dostępne są egzaminy związane z:
Portalem Obwieszczenia o Licytacjach
Portalem e-Licytacje
Kandydat może skorzystać z następujących opcji:
Zdać egzamin tylko z jednego wybranego oprogramowania głównego.
Zdać egzaminy z obu oprogramowań głównych jednocześnie.
Połączyć egzamin z oprogramowania głównego (oprogramowań głównych) z jednym lub dwoma dodatkowymi egzaminami. Zdecydować się wyłącznie na egzamin dodatkowy / egzaminy dodatkowe, bez zdawania części głównej i specjalizować się np. w e-licytacjach.
Dzięki elastyczności programu, kandydat może także podzielić egzaminy w czasie, zdając najpierw egzamin główny, a następnie przystępując do dodatkowych w innym terminie wskazanym w harmonogramie.

Czy otrzymam materiały pomocnicze do przygotowania się do egzaminu?

Zwiń
Rozwiń

Tak, przed przystąpieniem do egzaminu zapewniamy Ci dostęp do niezbędnych materiałów i aktualnego syllabusa.

Kiedy i gdzie odbywa się egzamin certyfikujący?

Zwiń
Rozwiń

Egzaminy certyfikujące przeprowadzane są w głównej siedzibie firmy Currenda, która mieści się w Sopocie przy al. Niepodległości 703A, oraz w Krakowie przy ul. Biała Droga 13/8. Organizujemy cztery sesje egzaminacyjne rocznie: w styczniu, kwietniu, lipcu i październiku. Terminy są ogłaszane z rocznym wyprzedzeniem, co umożliwia odpowiednie przygotowanie się do egzaminu.

Jaki jest próg zdawalności egzaminu?

Zwiń
Rozwiń

Minimum 65% poprawnych odpowiedzi jest wymagane do zaliczenia egzaminu. Pytania są typu zamkniętego i mogą być jedno- lub wielokrotnego wyboru.

Czy certyfikat posiada określony termin ważności?

Zwiń
Rozwiń

Tak, certyfikat jest ważny przez rok. W celu przedłużenia ważności certyfikatu i utrzymania statusu partnera, konieczna jest coroczna recertyfikacja.

Jak mogę założyć konto na platformie Moja Currenda, jeżeli jeszcze go nie mam?

Zwiń
Rozwiń

Aby założyć konto, wykonaj następujące kroki:
1. Wejdź na stronę profil.currenda.pl.
2. Skorzystaj z opcji „Załóż konto”.
3. Sprawdź skrzynkę e-mail i aktywuj konto, klikając w link weryfikacyjny.
4. Zaloguj się na swoje nowo utworzone konto.

Posiadam już konto na platformie Moja Currenda. Co powinienem zrobić dalej?

Zwiń
Rozwiń

Po udanej weryfikacji zgłoszenia do Programu Partnerskiego Currendy, otrzymasz instrukcje dotyczące aktualizacji statusu na platformie. Początkowo będziesz miał status kandydata do certyfikacji (Informatyk - Program Partnerski), a po zdaniu egzaminu – status certyfikowanego partnera (Informatyk Certyfikowany w Programie Partnerskim).

Jakie są korzyści rozszerzonej współpracy z Help Deskiem dla certyfikowanych partnerów?

Zwiń
Rozwiń

Jako certyfikowany partner zyskujesz dostęp do dedykowanego portalu na platformie Help Desku, co znacząco ułatwia i przyspiesza proces zgłaszania i rozwiązywania problemów. Masz również możliwość zgłaszania problemów globalnych, czyli takich, które dotyczą więcej niż jednego klienta. Ponadto, dla problemów globalnych obowiązuje wewnętrzny standard poziomu obsługi (SLA), który gwarantuje szybką reakcję i podjęcie działań od momentu rejestracji problemu. Dodatkowo, organizujemy dedykowane spotkania z partnerami raz na kwartał, aby omówić wszelkie pytania, sugestie oraz plany na przyszłość.

 


Dołącz do programu

Napisz wiadomość na adres: karolina.mizik@currenda.pl, aby uzyskać więcej informacji.