Dla kancelarii komorniczych
Mój Samorząd
Poznaj ten produkt
Zautomatyzowany proces nadzoru samorządowego
Zautomatyzuj proces nadzoru samorządowego
Twórz harmonogramy
Tworząc harmonogram czynności nadzorczych system dobierze wizytatora uwzględniając przy tym parametr odległości wizytatora od wizytowanego obiektu oraz istniejących parametrów wykluczeń. Możesz dowolnie zmieniać wizytatorów wskazując równocześnie powód zmiany wizytatora rejestrowany jako wykluczenie z wizytacji.
Monitoruj statusy czynności
System pozwala na zmianę statusu czynności nadzorczej użytkownikowi w zależności od roli jaką w nim pełni. Dzięki temu uczestnicy procesu nadzoru mogą śledzić kolejne etapy czynności od momentu planowania, zlecania po akceptację, realizację i jej zakończenie.
Generuj dokumenty
Dokumenty nadzorcze – tj. zlecenie, oświadczenie, protokół – są generowane i gromadzone w systemie w wersji elektronicznej. Dołączanie dokumentów do konkretnej czynności nadzorczej pozwala na sprawne weryfikowanie ich przez uprawnionych użytkowników.
Odbieraj komunikaty informujące o zdarzeniach
Zdarzenia generowane w systemie, mające wpływ na realizowanie procesu nadzoru, są komunikowane użytkownikowi zgodnie z pełnioną rolą. Nie musisz sprawdzać w systemie czy zdarzenie wystąpiło, system wygeneruje i wyśle maila w następujących sytuacjach: przygotowania nowego harmonogramu oraz po wystawieniu zlecenia przeprowadzenia czynności.
Korzystaj z jednolitego standardu dokumentacji
Wzory dokumentów są zgodne z uchwałą Krajowej Rady Komorniczej z dnia 25 czerwca 2019 dotyczącą zasad przeprowadzania czynności określonych w art. 188 ust. 4 ustawy z dnia 22 marca 2018 r. o komornikach sądowych.
Twórz harmonogramy
Tworząc harmonogram czynności nadzorczych system dobierze wizytatora uwzględniając przy tym parametr odległości wizytatora od wizytowanego obiektu oraz istniejących parametrów wykluczeń. Możesz dowolnie zmieniać wizytatorów wskazując równocześnie powód zmiany wizytatora rejestrowany jako wykluczenie z wizytacji.
Monitoruj statusy czynności
System pozwala na zmianę statusu czynności nadzorczej użytkownikowi w zależności od roli jaką w nim pełni. Dzięki temu uczestnicy procesu nadzoru mogą śledzić kolejne etapy czynności od momentu planowania, zlecania po akceptację, realizację i jej zakończenie.
Generuj dokumenty
Dokumenty nadzorcze – tj. zlecenie, oświadczenie, protokół – są generowane i gromadzone w systemie w wersji elektronicznej. Dołączanie dokumentów do konkretnej czynności nadzorczej pozwala na sprawne weryfikowanie ich przez uprawnionych użytkowników.
Odbieraj komunikaty informujące o zdarzeniach
Zdarzenia generowane w systemie, mające wpływ na realizowanie procesu nadzoru, są komunikowane użytkownikowi zgodnie z pełnioną rolą. Nie musisz sprawdzać w systemie czy zdarzenie wystąpiło, system wygeneruje i wyśle maila w następujących sytuacjach: przygotowania nowego harmonogramu oraz po wystawieniu zlecenia przeprowadzenia czynności.
Korzystaj z jednolitego standardu dokumentacji
Wzory dokumentów są zgodne z uchwałą Krajowej Rady Komorniczej z dnia 25 czerwca 2019 dotyczącą zasad przeprowadzania czynności określonych w art. 188 ust. 4 ustawy z dnia 22 marca 2018 r. o komornikach sądowych.
Usprawnienia i korzyści dla uczestników procesu nadzoru
Organ nadzoru samorządowego
- dostęp do rejestru czynności wizytacyjnej
- stały monitoring statusu czynności wizytacyjnej
- dostęp do wykazu wizytatorów
- usprawnienie procesu zlecania wizytatorowi, sprawowanie nadzoru nad kancelarią
- szybkość wymiany dokumentacji pomiędzy uczestnikami procesu
- możliwość zlecania, prowadzenia i weryfikacji dokumentacji czynności wizytacyjnych poza harmonogramem wizytacji
- ujednolicony standard dokumentacji
Rada Izby
- automatyzacja procesu harmonogramowania wizytacji
- gromadzenie informacji dotyczących wizytatorów
- szybkość wymiany dokumentacji pomiędzy uczestnikami procesu
- dostęp do rejestru wizytacji
Wizytator
- możliwość wygenerowania protokołu powizytacyjnego zgodnego ze przepisami prawa
- szybka wymiana dokumentacji pomiędzy uczestnikami procesu
- stały monitoring statusu czynności wizytacyjnej
- dostęp do rejestru przeprowadzonych wizytacji
Bezpłatny dostęp do aplikacji
Członkowie samorządu komorniczego mogą bezpłatnie korzystać z aplikacji.
Jak zacząć korzystać z aplikacji?
Liczby odzwierciedlają naszą rolę w zarządzaniu i sprawnej obsłudze procesów sądowych
Nasze rozwiązania są nieodłączną częścią codziennej pracy osób związanych z wymiarem sprawiedliwości w Polsce. Ta świadomość stanowi źródło motywacji do ciągłego doskonalenia naszych produktów
100%
kancelarii komorniczych
pracuje na naszym oprogramowaniu
16 000
użytkowników
naszych aplikacji
od 25 lat
tworzymy nowe technologie
ułatwiające codzienną pracę kancelariom komorniczym
certyfikat ISO 27001
to potwierdzenie bezpieczeństwa danych
w naszej organizacji
od 25 lat
tworzymy nowe technologie
ułatwiające codzienną pracę kancelariom komorniczym
certyfikat ISO 27001
to potwierdzenie bezpieczeństwa danych
w naszej organizacji
100%
kancelarii komorniczych
pracuje na naszym oprogramowaniu
16 000
użytkowników
naszych aplikacji
Polecane produkty
IOD
Inspektor Ochrony Danych Osobowych Spełnij wymagania regulacyjne związane z ochroną danych osobowych
Usługi internetowe
Skorzystaj z usług wykonania strony internetowej oraz umieszczenia strony internetowej kancelarii pod adresem: twojakancelaria.komornik.pl
Urządzenia do nagrywania czynności terenowych
Kamera z dodatkowym obiektywem oraz kamera z opcją kamery zastępczej
IOD
Inspektor Ochrony Danych Osobowych Spełnij wymagania regulacyjne związane z ochroną danych osobowych
Usługi internetowe
Skorzystaj z usług wykonania strony internetowej oraz umieszczenia strony internetowej kancelarii pod adresem: twojakancelaria.komornik.pl
Urządzenia do nagrywania czynności terenowych
Kamera z dodatkowym obiektywem oraz kamera z opcją kamery zastępczej