Przejdź do treści

Sopot

Product Owner

Jesteśmy liderem w dziedzinie dostarczania innowacyjnych rozwiązań dla wymiaru sprawiedliwości. Nasze oprogramowanie automatyzuje procesy i usprawnia codzienną pracę kancelarii komorniczych i sądów.

Częścią Currenda Sp. z o.o. jest Wydawnictwo Currenda, publikujące książki i czasopisma prawnicze oraz Składnica Akt, świadcząca kompleksowe usługi archiwizacji dokumentacji.

Obowiązki
  • Ścisła współpraca z Product Managerem, klientami wewnętrznymi, użytkownikami końcowymi oraz innymi interesariuszami,
  • Zbieranie i precyzowanie potrzeb użytkowników wewnętrznych w celu maksymalizacji wartości dostarczanych produktów,
  • Dekompozycja wysokopoziomowych wymagań na konkretne backlogi i zadania,
  • Kontrola i nadzór nad roadmapą produktu,
  • Formułowanie i dokumentowanie wymagań funkcjonalnych oraz niefunkcjonalnych,
  • Kreowanie wizji i strategii rozwoju produktów oraz ich rozbudowy,
  • Przygotowywanie czytelnej dokumentacji dla zespołu deweloperskiego,
  • Zarządzanie backlogiem produktu (tworzenie, priorytetyzacja, dbanie o jakość),
  • Opracowywanie materiałów i komunikatów dla klientów wewnętrznych,
  • Aktywne wspieranie i promowanie kultury Agile w organizacji
Wymagania
  • Minimum 2 lata doświadczenia w roli Product Ownera, w tym co najmniej rok przy tworzeniu, wdrażaniu i optymalizacji systemów CRM,
  • Udokumentowana umiejętność pracy z klientem wewnętrznym – zbieranie wymagań, przeprowadzanie warsztatów, budowanie relacji biznes –​ IT,
  • Dobra znajomość technik modelowania wymagań i procesów biznesowych (np. BPMN, user stories, use cases),
  • Umiejętność strategicznego myślenia, definiowania priorytetów i podejmowania decyzji produktowych,
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz komunikacyjne – zdolność przekładania potrzeb biznesowych na rozwiązania IT,
  • Praktyczne doświadczenie w definiowaniu, projektowaniu i wdrażaniu funkcjonalności CRM (np. moduły sprzedaży, obsługi klienta, raportowania),
  • Znajomość frameworku Scrum i pracy w metodyce Agile,
  • Samodzielność, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu

Mile widziane:

  • Certyfikacja: np. PSPO, Agile PM, Agile BA, Prince;
Benefity
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy między 7:00-9:00;
  • Pracę hybrydową w wymiarze - 4 dni w biurze - 1 dzień zdalne / 3 dni w biurze - 2 dni zdalnie;
  • Dowolną formę współpracy - umowa o pracę lub B2B;
  • Rozwój w ramach organizacji;
  • Branżowe platformy e-learningowe;
  • Platformę kafeteryjną

Aplikuj

Jesteś zainteresowany tą ofertą?

Aplikuj