Cyberbezpieczeństwo
ESET
ESET jest najczęściej wybieranym oprogramowaniem bezpieczeństwa wśród firm w Polsce, chroniąc tym samym ponad 6 mln użytkowników w naszym kraju. Jest wykorzystywany przez organizacje różnej wielkości (od małych i średnich firm czy urzędów po korporacje) oraz działające w różnych branżach.


Dlaczego warto wybrać oprogramowanie ESET?
Skuteczne wykrywanie zagrożeń
Dzięki technologii ThreatSense oprogramowanie ESET chroni przed znanymi oraz nowymi zagrożeniami. Jego skuteczność potwierdzają certyfikaty niezależnych organizacji takich jak AV Comparatives, Virus Bulletin, PassMark.
Znikome obciążenie komputera
Podczas pracy z dokumentami i korzystania z sieci oprogramowanie nie powoduje opóźnień w pracy użytkownika. Programy ESET działają w tle nie spowalniając pracy systemu i jednocześnie zapewniając maksymalne bezpieczeństwo.
Wsparcie techniczne w języku polskim
Pomoc techniczna to jeden z fundamentów skutecznej obsługi firm korzystających z oprogramowania ESET. Wsparcie świadczone jest przez certyfikowanych inżynierów dla ponad 4 mln użytkowników ESET w Polsce.
Obsługa najpopularniejszych platform - UNILICENSE
Oprogramowanie zapewnia ochronę komputerów lub serwerów opartych o system Windows, Linux Desktop czy Mac OS. Pozwala też na ochronę innych elementów sieci takich jak serwery pocztowe, brama internetowa czy urządzenia mobilne.
Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
ESET Protect umożliwia sprawdzenie każdej zainstalowanej w firmie aplikacji łącznie z informacją na temat jej wersji. Zyskasz także informację na temat posiadanego sprzętu, w tym m.in. nazwę producenta, model, numer seryjny, procesor, pamięć RAM, przestrzeń dysku i wiele innych. Wyświetl raport, by uzyskać pełne informacje o całej strukturze IT i móc planować wydatki na ewentualną rozbudowę lub wymianę posiadanych komputerów.
Zarządzanie oprogramowaniem firm trzecich
Konsola ESET Protect umożliwia instalację, dezinstalację lub aktualizację oprogramowania na komputerach klienckich. Instalacji plików .msi można dokonać z publicznego serwera internetowego, własnego serwera http, ścieżki sieciowej lub ścieżki lokalnej. Zapewnia to zdalną kontrolę nad pożądanym i niepożądanym oprogramowaniem w organizacji, oraz poprawia bezpieczeństwo poprzez wymuszanie aktualnych wersji oprogramowania i systemu operacyjnego.
Skuteczne wykrywanie zagrożeń
Dzięki technologii ThreatSense oprogramowanie ESET chroni przed znanymi oraz nowymi zagrożeniami. Jego skuteczność potwierdzają certyfikaty niezależnych organizacji takich jak AV Comparatives, Virus Bulletin, PassMark.
Znikome obciążenie komputera
Podczas pracy z dokumentami i korzystania z sieci oprogramowanie nie powoduje opóźnień w pracy użytkownika. Programy ESET działają w tle nie spowalniając pracy systemu i jednocześnie zapewniając maksymalne bezpieczeństwo.
Wsparcie techniczne w języku polskim
Pomoc techniczna to jeden z fundamentów skutecznej obsługi firm korzystających z oprogramowania ESET. Wsparcie świadczone jest przez certyfikowanych inżynierów dla ponad 4 mln użytkowników ESET w Polsce.
Obsługa najpopularniejszych platform - UNILICENSE
Oprogramowanie zapewnia ochronę komputerów lub serwerów opartych o system Windows, Linux Desktop czy Mac OS. Pozwala też na ochronę innych elementów sieci takich jak serwery pocztowe, brama internetowa czy urządzenia mobilne.
Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
ESET Protect umożliwia sprawdzenie każdej zainstalowanej w firmie aplikacji łącznie z informacją na temat jej wersji. Zyskasz także informację na temat posiadanego sprzętu, w tym m.in. nazwę producenta, model, numer seryjny, procesor, pamięć RAM, przestrzeń dysku i wiele innych. Wyświetl raport, by uzyskać pełne informacje o całej strukturze IT i móc planować wydatki na ewentualną rozbudowę lub wymianę posiadanych komputerów.
Zarządzanie oprogramowaniem firm trzecich
Konsola ESET Protect umożliwia instalację, dezinstalację lub aktualizację oprogramowania na komputerach klienckich. Instalacji plików .msi można dokonać z publicznego serwera internetowego, własnego serwera http, ścieżki sieciowej lub ścieżki lokalnej. Zapewnia to zdalną kontrolę nad pożądanym i niepożądanym oprogramowaniem w organizacji, oraz poprawia bezpieczeństwo poprzez wymuszanie aktualnych wersji oprogramowania i systemu operacyjnego.
Wybierz opcję dla siebie
Konsola ESET PROTECT Cloud
Umożliwia zarządzanie produktami firmy ESET na stacjach roboczych i serwerach w środowisku sieciowym z jednej lokalizacji centralnej.Przy użyciu konsoli webowej ESET PROTECT Cloud można wdrażać rozwiązania ESET, zarządzać zadaniami, egzekwować polityki bezpieczeństwa, monitorować stan systemu, a także szybko reagować na problemy i zagrożenia pojawiające się na komputerach zdalnych.
Konsola ESET PROTECT
Panel sterowania — centralne miejsce, z którego można zarządzać wszystkimi programami zabezpieczającymi ESET. Jest to interfejs internetowy, do którego można uzyskać dostęp za pomocą przeglądarki internetowej.
ESET Server Security / EES
Zintegrowane rozwiązanie przeznaczone dla środowiska Microsoft Windows Server . ESET Server Security zapewnia skuteczną i solidną ochronę przed różnymi typami złośliwego oprogramowania i zapewnia dwa główne typy ochrony: Anti-Malware i Antispyware.
ESET Endpoint Antivirus / EEA
Nowe rozwiązanie zapewniającym w pełni zintegrowaną ochronę komputera przed zagrożeniami. Bezpieczeństwo komputera zapewnia najnowsza wersja silnika skanowania ESET LiveGrid® o szybkim i precyzyjnym działaniu. W wyniku tego połączenia powstał „inteligentny” system, który w porę ostrzega przed atakami i szkodliwymi aplikacjami zagrażającymi komputerowi.
ESET Endpoint Security for Android / EES AND*
Ma na celu ochronę firmowych urządzeń mobilnych przed najnowszymi zagrożeniami związanymi ze szkodliwym oprogramowaniem oraz ochronę danych nawet w przypadku zgubienia lub kradzieży urządzenia. Ułatwia również administratorom systemów zachowanie zgodności urządzeń z zasadami bezpieczeństwa obowiązującymi w firmie.
ESET Endpoint Security / EES
Rozwiązanie zabezpieczające komputery, serwery oraz urządzenia mobilne przed różnego rodzaju zagrożeniami, w tym złośliwym oprogramowaniem, atakami phishingowymi, ransomware i innymi. Zapewnia kompleksową ochronę, włączając w to wykrywanie zaawansowanych zagrożeń, blokowanie ataków, a także ochronę przed zagrożeniami bezplikowymi.
Sandboxing w chmurze / ELGA
Sandboxing w chmurze umożliwia analizę podejrzanych plików bez względu na to, gdzie użytkownicy przebywają w danym momencie. Rozwiązanie automatycznie podejmuje decyzję o tym, czy dana próbka jest bezpieczna, niebezpieczna bądź nieznana.
Szyfrowanie dysków / EFDE
Głównym zadaniem EFDE jest zarządzanie pełnym szyfrowaniem dysków stacji roboczych zarządzanych zdalnie z systemami Windows i macOS wraz z wprowadzeniem dodatkowej warstwy ochrony w postaci konieczności zalogowania się przed rozpoczęciem wczytywania systemu. EFDE zachowuje pełną zgodność z funkcjami takimi jak grupy, polityki, zadania i raporty produktów ESET PROTECT On-Prem i ESET PROTECT.
Ochrona serwera pocztowego / EMS
Ochrona serwera pocztowego, w tym EMS (Email Management System), jest kluczowa dla bezpieczeństwa komunikacji e-mail i ochrony przed zagrożeniami, takimi jak spam, phishing i ransomware. Obejmuje ona zarówno zabezpieczenia na poziomie serwera, jak i wtyczki w klientach e-mail.
Ochrona Microsoft 365 / ECOS* & LEGA
Rozwiązanie zapewniające zaawansowaną ochronę aplikacji Microsoft 365, w tym Exchange Online, OneDrive, SharePoint Online i Teams. Oferuje ochronę przed spamem, szkodliwym oprogramowaniem, phishingiem i podszywaniem się pod inne osoby
Zarządzanie podatnościami / VA & PM*
Dodatkowa warstwa ochronna, która aktywnie śledzi podatności w systemach operacyjnych i popularnych aplikacjach, pozwalająca na automatyczne lub ręczne instalowanie aktualizacji na wszystkich stacjach roboczych zarządzanych z poziomu centralnej konsoli.
*Produkt zarządzany z konsoli chmurowej ESET Protect Cloud
Zapraszamy do kontaktu

