Badanie satysfakcji klienta po raz pierwszy w Currendzie!
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna, dlatego rozpoczynamy pierwszą edycję badań dotyczących satysfakcji klienta w zakresie naszych produktów i usług. Zrozumiemy Twoje potrzeby, podniesiemy naszą jakość. Celem badań jest lepsze zrozumienie Twoich potrzeb i oczekiwań, co pozwoli nam na efektywne dostosowanie oferty i podniesienie standardów obsługi. Uzyskane informacje wpłyną na nasze przyszłe decyzje, takie jak … Continued![](https://www.currenda.pl/wp-content/uploads/2024/02/articles_564337953.jpg)
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna, dlatego rozpoczynamy pierwszą edycję badań dotyczących satysfakcji klienta w zakresie naszych produktów i usług.
Zrozumiemy Twoje potrzeby, podniesiemy naszą jakość.
Celem badań jest lepsze zrozumienie Twoich potrzeb i oczekiwań, co pozwoli nam na efektywne dostosowanie oferty i podniesienie standardów obsługi. Uzyskane informacje wpłyną na nasze przyszłe decyzje, takie jak wprowadzenie nowych funkcji czy usprawnień.
Jak badamy?
W ramach badań przeprowadzimy anonimowe ankiety, które zostaną rozesłane w formie online z pośrednictwem platformy Moja Currenda ich analizą zajmie się niezależna firma zewnętrzna Grupa 4P.
Jakie obszary badamy?
- Produkty Currenda
Moja Currenda, e-Komornik, Kancelaria Komornika, Komornik SQL, Czytelnia - Obsługę Klienta przez
Dział Obsługi Klienta, Dział Techniczny Help Desk, Dział Finansowy, Sekretariat, Komunikację z klientem - Przejrzystość informacji
Formę komunikacji, Dostępność narzędzi komunikacyjnych
Kiedy badamy?
- Opracowanie ankiety
sierpień – wrzesień - Przeprowadzenie badania
październik, listopad - Analiza wyników
styczeń/luty - Wdrożenie zmian
Serdecznie zachęcamy do aktywnego udziału w badaniach i dzielenia się opiniami. Wspólnie możemy uczynić nasze produkty i obsługę klienta jeszcze lepszymi!
Najnowsze artykuły
Poznaj naszą nową stronę
Nowa odsłona strony www to efekt naszych wspólnych wysiłków w celu dostosowania jej do najnowszych trendów i potrzeb użytkownika. Co nowego znajdziesz na naszej stronie?
Przyszłość zarządzania sprawami dłużników z Analizatorem OUD-1K
Analizator OUD to klucz do automatyzacji i integracji, który pozwoli na łatwą adaptację i aktualizację informacji o dłużnikach zgromadzonych przez e-US bezpośrednio w aplikacjach komorniczych.
Ocena przez sąd pozakodeksowych umów procesowych
Artykuł dra Grzegorza Kamieńskiego, Akademia Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu, radcy prwnego
Jesteśmy z Wami już 25 lat!
Od ćwierć wieku przodujemy we wdrażaniu nowych technologii, produktów, usług i nowatorskich rozwiązań dla wymiaru sprawiedliwości.
Nowa Currenda 6/24 już w Czytelni!
Najnowszy numer 6/24 miesięcznika Nowa Currenda już w Czytelni. Sprawdź.
Najpopularniejsze wpisy
Poznaj naszą nową stronę
Nowa odsłona strony www to efekt naszych wspólnych wysiłków w celu dostosowania jej do najnowszych trendów i potrzeb użytkownika. Co nowego znajdziesz na naszej stronie?
Przyszłość zarządzania sprawami dłużników z Analizatorem OUD-1K
Analizator OUD to klucz do automatyzacji i integracji, który pozwoli na łatwą adaptację i aktualizację informacji o dłużnikach zgromadzonych przez e-US bezpośrednio w aplikacjach komorniczych.